Vrijwilligers gezocht tijdens 4-landentoernooi

NHV-logo

Beste handballiefhebbers,

We vragen uw medewerking. Op 19-20-21 juli wordt het 4 landentoernooi met onze Nederlandse dames handbalsters gehouden in het indoorsportcentrum in Eindhoven.

Dinsdag 19 juli:

• 18.00 uur               Montenegro – Rusland
  • 20.30 uur               Nederland – Zweden

Woensdag 20 juli:

• 18.00 uur               Zweden – Montenegro
  • 20.30 uur               Rusland – Nederland

Donderdag 21 juli:

• 16.00 uur               Zweden – Rusland
  • 20.30 uur               Nederland – Montenegro

Voor onze jeugd is er een fantastisch evenement: het RIO-plein (op 4 juni in Den Bosch was het ook al een groot succes.)

• Handbalmuur
  • Doel met gatendoek
  • Streethandbal
  • Snelheidsmeter
  • Stormbaan
  • Tipparcours
  • Reactiespel
  • Kooihandbal

Om dit goed te laten lopen hebben we begeleiders voor die spellen nodig. We zetten deze vraag uit bij alle handbalverenigingen in Brabant Oost.

Om 15.30 beginnen we dan met opbouwen. Vanaf 16.30 uur mogen de kinderen de verschillende spelletjes uitvoeren. Om 20.15 uur wordt alles samen opgeruimd. (er wordt voor broodjes gezorgd en u krijgt een gratis kaartje voor de wedstrijd van 20.30 uur.)

Voor dinsdag, woensdag en donderdag hebben we iedere dag minimaal 8 vrijwilligers nodig. U zorgt er toch samen met ons ervoor dat de jeugd het begin van de reis naar RIO nooit meer vergeten?

Aanmelden bij: m.kalverda@handbal.nl