Verslag oefenwedstrijd HVW DS1 – GHV Goirle DS1

Vandaag hadden we een oefenwedstrijd staan tegen GHV Goirle. Vanwege blessures en andere redenen waren we met 8 spelers. Het beloofde dus een vermoeiende wedstrijd te worden. In overleg met de tegenstander hebben we drie keer 20 minuten gespeeld, gelukkig hadden zij ook weinig wissels. Toch begonnen we met goede moed aan de wedstrijd. Maar waar was ons publiek??!! We scoorden het ene doelpunt na het andere en al snel kwam er een ruststand van 15-9 in het voordeel van ons. Karin rende veel breaks, Inge gooide de ballen strak in de hoek en Roos sprong en schoot de ballen alsof het niks was in de goal. Dit was nog maar het begin want iedereen deed heel erg zijn best en er kwamen nog veel meer doelpunten.
Ook dankzij onze goede keepster Yvon zijn we met een eindstand geëindigd met 24-15.

Nu gaan we weer hard verder trainen want het seizoen komt er snel weer aan. Tot de volgende keer, met hopelijk vollere tribunes 😉 15 september spelen we weer een oefenwedstrijd in Helmond om half 7.

Groetjes dames selectie