Verslag MC1 toernooi Flyers

Vandaag hadden we ons eerste toernooi van dit seizoen. De eerste wedstrijd was even wennen, omdat we niet met ons eigen team compleet waren. En we gewoon nog even wakker moesten worden.

De tweede wedstrijd ging door de tips van Gerold aanvallend en verdedigend een stuk beter. We wisten nu wat we konden verwachten van de tegenstanders en van elkaar. Hierdoor vlogen de ballen in het net en kwamen we op een mooie voorsprong die de tegenstander niet meer in kon halen.

de laatste wedstijd en tevens ook onze beste ging in het begin gelijk op. De aanvallen gingen goed en verdedigend stonden we erg sterk. Helaas waren we op het einde van de dag een beetje moe waardoor de tegenstanders uiteindelijk toch een voorsprong konden opbouwen.

Wij hebben genoten van deze dag en willen Amber, Eline en Fleur erg bedanken voor het mee spelen. Ook Gerold erg bedankt voor de goede aanwijzingen en tips.

Wij zien jullie volgende week om 11.10 uur in Groesbeek voor onze volgende oefenwedstrijd. Groetjes de C1