geen servicekosten in de ledenshop

Voor het nieuwe seizoen kun je weer met 20% korting sportartikelen bestellen in de Hummel-webshop. We hebben geregeld dat deze korting voor HVW-leden geldt op alle artikelen, dus op broekjes, shirts, trainingspakken, maar ook tassen, ballen, sokken, etc!

Leuk om te weten: De webshop biedt naast Hummel ook de merken Select, Stanno en Derbystar aan, met dezelfde korting. Kijk hiervoor onder “Sportkleding” in de webshop.

Bij elke bestelling (1 of meerdere artikelen) geldt:

• t/m 9 september geen servicekosten
    Voor een goede start van het seizoen heeft Hummel een speciale actie. Op bestellingen in de ledenshop tot en met 9 september worden geen servicekosten gerekend.
  • normale verzendkosten
    Bij een bestelling van onder de €25 worden verzendkosten a €3,50 gerekend.
    Verzendkosten besparen? – Vraag in je team of er meer mensen iets willen bestellen. Misschien kun je gezamenlijk bestellen en de verzendkosten besparen?
  • Levering
    Je bestelling wordt geleverd bij Van Neerven in Boxmeer. Je kunt je bestelling daar zelf ophalen.
    Mocht je je bestelling graag in Wanroij bezorgd willen hebben en tot september kunnen wachten? We zorgen ervoor dat er een moment is in september waarop alle tot dan toe bestelde items voor HVW in Wanroij worden geleverd. Het exacte moment zullen we nog communiceren, maar je kunt je bestelling nu al plaatsen.
  • Gratis bedrukking met HVW-logo!