Verlies met een rouwrandje

Afgelopen zondag stond Camelot op het programma voor dames 2. Ze wilden de studentjes van Tilburg wel eens even laten zien wat ze kunnen als volwassen Wanroijse vrouwen! Vol goede moed ging de reis zondagochtend naar Tilburg. Het stevige teambuildingsweekend van vorige week had ervoor gezorgd dat de dames vol van vertrouwen waren. De avond stappen bij de Vrolijke Kotser, uh Koster, had hen goed gedaan! Het dansen, lachen en vele praten en drinken had ervoor gezorgd dat alle spieren van het lichaam in topvorm waren. Dat zou wat beloven… Tot aan het einde van de wedstrijd was het spannend, helaas is er verloren met 19-17. Toch jammer op deze bijzondere datum (2-2-2014). De dag dat onze koning 12 jaar getrouwd is met Maxima. Het verlies geeft deze feestdag van onze Willem vast en zeker een rouwrandje.

Sorry supporters, nog een tegenslag. Volgende week is er weer geen wedstrijd. We begrijpen dat het lastig is om de dames weer zo lang te moeten missen en jezelf te vermaken op de zondag. Mocht er door het gemis verdriet met tranen ontstaan, aanstaande dinsdag en donderdag staat de doos tissues klaar bij de Hoepel en is er de kans de dames aan het werk te zien tijdens de open training.

16 februari staat het topteam van HVW weer voor jullie klaar, dan is het tijd voor de topper tegen Boekel. Kom dat zien!

Groetjes,

De verslaggeefster van dames 2