Vacature voor coach HVW jeugd E1 team

Voor de E jeugd zijn we nog op zoek naar een 2de begeleider / coach voor tijdens de wedstrijden. Dit team bestaat uit 7 fanatieke meiden van 9 en 10 jaar oud.

Het seizoen loopt van ongeveer begin oktober tot en met eind maart. De thuiswedstrijden zijn op zondag, de uitwedstrijden op zaterdag of zondag.

Coaching kan wekelijks of om de week en is bespreekbaar in overleg met de andere coach. Handbalkennis is geen vereiste, het belangrijkste is het begeleiden van de jeugd naar spelplezier. Vanuit de jeugdcommissie zal indien nodig extra ondersteuning worden georganiseerd.

Bij interesse of vragen betreffende deze vacature graag mailen naar jeugdcommissie@hvwanroij.nl of graag bellen met Jurgen Pijnappels 06-42307682