Uitslag Rabobank Clubkas Campagne 2016

In een volle Cuijkse schouwburg werd maandag 14 november de finale avond van de Rabobank Clubkas Campagne 2016 gepresenteerd.

Alle deelnemende verenigingen en stichtingen in het werkgebied van Rabobank Land van Cuijk en Maasduinen waren uitgenodigd om op deze spectaculaire finale-avond het bedrag per stem, het aantal stemmen per club en daarmee het bedrag per club bekend gemaakt te krijgen.

Onze club ontving 161 stemmen en daarmee € 838,28.

Graag willen wij alle stemmers bedanken voor hun steun. Alle niet stemmers roepen wij op volgend jaar gebruik te maken van hun stemrecht en onze club te steunen. Alle klanten van de Rabobank die nog geen lid zijn vragen wij (gratis) lid te worden zodat ze volgend jaar ook inspraak krijgen in de bestemming van het geld van deze Clubkas campagne.