Trainers scholing

Bij velen is het al bekend: tijdens de Handbaldagen in Raalte, waar het talent centraal staat, is er ook altijd ruimte om je als trainer bij te scholen en collega trainers te ontmoeten om kennis te delen. Wij vinden het als CHS belangrijk ook aandacht te besteden aan ambitieuze en leergierige trainers om ook hun skills uit te breiden wat onze sporters en sport ten goede komt. Daarom nodigen wij trainers uit voor een scholing op zaterdag 28 december 2019 in Raalte met als thema samenwerking tussen opbouwers en cirkelspeler

Bert heeft zijn sporen al ruim verdiend binnen onze handbalsport zowel in Nederland als ver er buiten. Na zijn rijke ervaring als speler heeft hij veel ervaring op gedaan als handbaltrainer bij zowel de dames als heren. Momenteel is hij trainer bij de landskampioen Aalsmeer heren 1, en is hij lector bij de EHF.

De scholing vindt plaats in sporthal Tijenraan te Raalte.

Programma:
09.00-10.00 Theorie

10.15-12.00 Praktijk voor C en B jeugd Technische vaardigheden CS en opbouwers om te komen tot samenspel

12.00-12.45 Pauze Kantine

12.45-14.30 Praktijk voor A jeugd Tactische vaardigheden CS en opbouwers om te komen tot samenspel

14.30-15.00 Pauze

15.00-17.00 Praktijk voor senioren Aanval tegenover 6:0 en 5:1 dekking waarbij samenspel tussen CS en opbouwers tot uiting komt

Indien je belangstelling hebt om deel te nemen, dan kun je je aanmelden via het emailadres: info@chsraalte.nl. Aanmelden kan tot uiterlijk 23-12-2019. Bij meerdere aanmeldingen in één email graag de naam van elke deelnemer vermelden, incl. zijn/haar mailadres. Wij zullen een ontvangstbevestiging van de aanmeldingen sturen naar elke deelnemer. Kosten van de scholing inclusief lunch zijn €25,- (voor H.V.W. leden in overleg met Gerold gratis). Mocht je dieet wensen hebben, geef dat dan aan bij de aanmelding. De deelname kosten dienen van te voren worden opgemaakt op rekening: NL34 RABO 0308 46 34 20 t.n.v. Stichting Sport Stimulering o.v.v. scholing CHS 28122019 en naam. Mocht je je niet opgeven en je melden op de dag bij de organisatie, dien je ter plekke eerst te betalen alvorens je kunt deelnemen aan de scholing.