Tachos/Witte ster DS1 – HVW DS1

Afgelopen dinsdagavond, 16 januari, mochten wij afreizen naar Waspik om de inhaalwedstrijd tegen Tachos/Witte ster te spelen. Na het verlies van afgelopen zondag begonnen we vol goede moed aan de wedstrijd. Tachos/Witte ster staat momenteel op de derde plek. We wisten dus dat het een lastige wedstrijd zou gaan worden. We begonnen de wedstrijd goed. We benutte de kansen en de dekking stond goed. Naarmate de wedstrijd vorderde kwamen we, mede door de goede verdediging van Tachos/Witte ster, steeds moeilijker tot scoren. Tachos/Witte ster bleef scoren en liep verder op ons uit. Met een 10-7 achterstand gingen we de rust in.

In de tweede helft kwam Tachos/Witte ster met snel spel en een goede tactiek gemakkelijker tot scoren. Aanvallend lieten wij het liggen waardoor Tachos/Witte ster steeds verder uitliep. Eindstand 21-14 in het voordeel van Tachos/Witte ster.

Donderdag 18 januari spelen we thuis de tweede ronde van de beker tegen Swift (aanvang: 19:45 uur). Voor de competitie spelen we twee dagen later, zaterdag 20 januari, nogmaals tegen Swift om 19.15 uur in Helmond.