Superleuke spooktocht groep 8

Afgelopen maandagavond 22 mei hebben we de jaarlijkse spooktocht voor groep 8 van de basisschool verzorgd.

Met de nodige attributen, veel goeie zin en snode plannen vertrokken we rond 20 uur met een 14-tal vrijwilligers vanuit Wanroij richting de locatie. Ruim voordat het donker was werd de route verkend en de diverse posten opgebouwd en doorgenomen.

Eenmaal donker werden de waxinelichtjes aangestoken en was het tijd om te beginnen. Vanuit kampeerboerderij de Tienmorgen werden de jongens en meiden in groepjes naar de spooktochtlocatie gebracht. Met hun begeleider mochten ze vervolgens de door ons uitgestippelde route lopen waarbij natuurlijk de nodige verrassingen hen opwachtte.

De kids waren vooraf gespannen en achteraf laaiend enthousiast over de leuke avond. Rond de klok van 1 uur was iedereen terug op de kampeerboerderij waar nog even werd nagepraat en de kinderen konden bijkomen van de schrik door de ‘spoken’ bij kunstlicht nog eens in de ogen te kijken. Daarna vertrokken we huiswaarts.

Iedereen die op een of ander manier heeft bijgedragen heel erg bedankt voor de inzet. Zonder jullie was deze 2017-versie van de spooktocht niet mogelijk geweest.

Wil je je als vrijwilliger opgeven voor de 2018 spooktocht, dan kan dat vanaf nu bij Theo.