van Neerven Boxmeer nieuwe leverancier Hummel

Onze club heeft een jarenlange samenwerking met HUMMEL waarbij van Tits als tussenpersoon optrad. Door de bedrijfsbeëindiging van van Tits zijn we op zoek gegaan naar een passend alternatief. Deze hebben we gevonden in Sport 2000 van Neerven Boxmeer.

Van Neerven neemt de afspraken met Hummel over. Dat betekent dat jullie nog steeds via ons met 20% clubkorting Hummel/Stanno/Select/Reece/Derbystar sportkleding kunnen bestellen.

Daarnaast krijgt ook elk HVW-lid op vertoon van z’n digitale pas (Handbal-App) 10% korting op het hele winkelassortiment en wordt het HVW-logo op shirts en jassen gratis bedrukt.

Achter de schermen wordt intussen druk gewerkt aan het volledig actualiseren van de club-webshop voor een nieuwe bestelronde. Je hoeft echter niet te wachten, bestellen kan altijd en anders loop je gewoon bij van Neerven in Boxmeer binnen.