Spannende clubquiz

Afgelopen vrijdagavond was de 5e online quiz voor alle leden. Deze quiz was samengesteld en werd gepresenteerd door Nienke vdB. en Ninthe. Beide dames hadden goed hun best gedaan om 50 vragen over onze handbalvereniging bij elkaar te zoeken. Voor hun research hadden ze gebruik gemaakt van de handbal-app, van de website van de club en van hun eigen kennis.

Vanaf 19:15 uur kwam langzaam iedereen ‘binnen’ waarna we iets na half 8 begonnen. Het deelnemersveld was weer mooi gemeleerd. Het tempo lag hoog wat voor de meeste geen probleem was want iedereen had goed getraind. Na ongeveer een half uur spelen werd er gevraagd om een time-out. Na 5 minuten was iedereen weer klaar voor de spannende tweede helft. De uitkomst van de strijd bleef tot aan de laatste vraag onzeker. Uiteindelijk waren de gezusters Nienke en Fleur te sterk voor Erik de hovenier. Suus bleef Robert voor die weer werd belaagd door Eline, Britt en Lente. Loïs en Amber maakte de top-10 compleet.

Over twee weken is de volgende clubquiz. Deze keer voorbereid en gepresenteerd door Fleur D. en Jasmijn. Hopelijk wordt het weer net zo spannend en gezellig. Tot over twee weken.