RHV DA1 – HVW DA1

Rond de middag vertrokken we met ons team en met onze coaches naar Rijen. Het was een heel eind rijden en om 14:40 begon onze wedstrijd.

Het ging meteen gelijk op. Toen het 3-3 stond, hebben we helaas wat lootjes laten liggen en kregen we een aantal break-outs tegen. De ruststand werd hierdoor 7-3 in het voordeel van RHV.

Na de rust begonnen we weer sterk aan de tweede helft. We kwamen meteen goed terug en na 10 minuten stond het alweer 7-7. We kregen goede hoop dat we de punten misschien wel mee naar huis konden gaan nemen.

We hebben hard voor de punten gespeeld. Op het einde hebben we helaas nog wat laten liggen. De eindstand was 12-10 in het voordeel van RHV.

Volgend weekend hebben wij geen wedstrijd maar op 19 november spelen wij om 15:10 tegen Groene ster DA1 in Zevenbergen.