Fonds Maatschappelijke Betrokkenheid

Knipsel

Permanent beachveld Handbal Vereniging Wanroij

Wanneer de zon begint te schijnen en de temperatuur stijgt, verlangt iedereen er naar om naar buiten te kunnen. Wat is er nu lekkerder dan sporten en spelen in het zand. Een beachveld is hierin een perfecte uitkomst. Denk hierbij aan lekker in het zand trainen, toernooien, zoals het beachhandbal toernooi wat ieder jaar plaatsvindt, maar ook aan schoolkinderen die er kunnen gymmen. Denk hierbij niet alleen aan handbal, maar ook aan volleybal, voetbal en wat er allemaal nog meer mogelijk is.

Om niet elk jaar weer opnieuw een veld aan te hoeven leggen, is een permanent beachveld de beste oplossing voor de lange termijn. Om dit te kunnen realiseren en tot een mooi afgewerkt resultaat te kunnen laten lijden, hebben we JOUW stem nodig. Twijfel niet langer en stem NU via www.rabobanklvcmleden.nl

Namens alle leden van BouwCenter Centen HVW heel erg bedankt!