Rabo ClubSupport; weer goed voor onze vereniging

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.

Met ClubSupport biedt de Rabobank kennis, hun netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Leden van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Naam: HVW Bouwcenter Centen
Bestedingsdoel: Realisatie jeugdbeleidsplan
Bedrag: € 1.055,61

Graag willen wij alle stemmers bedanken voor hun steun. Alle niet stemmers roepen wij op volgend jaar gebruik te maken van hun stemrecht en onze club te steunen. Alle klanten van de Rabobank die nog geen lid zijn vragen wij (gratis) lid te worden zodat ze volgend jaar ook inspraak krijgen in de bestemming van het geld van deze ClubSupport campagne.