Onderscheiding Gerrit van Kempen

SINT ANTHONIS – Woensdagavond is fotograaf Gerrit van Kempen door burgemeester Marleen Sijbers benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

Gerrit van Kempen (68) verricht al ruim 18 jaar vrijwilligerswerk voor de lokale samenleving. Gedecoreerde verzorgt als vrijwillig fotograaf bij SOMAS/Activia en DSV al jarenlang de beeldverslaglegging van wedstrijden. Voor SOMAS/Activia is hij voorts ook vrijwilliger bij de Pinksterfeesten en bij DSV heeft hij een substantiële bijdrage geleverd aan de realisatie van de nieuwe kleedruimten.

Daarnaast is gedecoreerde als vrijwillig fotograaf / publicitair medewerker actief (geweest) voor ’t Sint Tunnisse Metworstpeerd, Het Sint Anthonius Gilde, Toneelgroep Westerbeek en de Stichting Openluchtspel Oploo en Weekblad Omstreeks. Bij de Stichting Openluchtspel was gedecoreerde ook actief als vrijwillig decorbouwer. Voorts is gedecoreerde vrijwilliger bij Ventoux3, een organisatie die fondsen werft voor het hersentumorfonds. De afgelopen 11 jaar is gedecoreerde tevens vrijwillig huisfotograaf van de gemeente Sint Anthonis en legt hij alle belangrijke momenten zoals het uitreiken van Koninklijke Onderscheidingen, openingshandelingen, diamanten huwelijksjubilea, et cetera vast op de gevoelige plaat.

Tenslotte wordt gedecoreerde geëerd voor zijn activiteiten voor Tunnis.nl; een beeldnieuwssite die door de lokale samenleving, maar ook daarbuiten zeer gewaardeerd wordt en een geweldige impuls geeft aan de lokale sociale samenhang.

Verdiensten van Gedecoreerde:
2000 – heden Vrijwilliger bij Somas / Activia
2007 – 2015 Vrijwilliger bij dorps- en carnavalsvereniging het Sint Tunnisse Metworstpeerd
2007 – heden Vrijwilliger Sint Anthonius Gilde
2007 – heden Vrijwillig huisfotograaf van de gemeente Sint Anthonis