Onderlinge wedstrijdjes jeugdteams

Door de jongste coronamaatregelen zijn er voorlopig geen competitiewedstrijden en traint alleen nog de jeugd. Gelukkig mogen de jeugdleden nog wel onderlinge wedstrijden spelen en daar werd vandaag goed gebruik van gemaakt. Ondanks de herfstvakantie waren bijna alle jeugdleden aanwezig op deze regenachtige ochtend om zich lekker uit te leven in de sporthal.

Zolang de coronamaatregelen de ruimte bieden en er binnen de club geen besmettingsbron wordt vastgesteld blijven we afwegen of het verantwoord is hiermee door te gaan. We volgen de ontwikkelingen op de voet en informeren de jeugdteams en ouders over de volgende stappen. We hopen natuurlijk dat het snel weer normaal wordt maar houden er rekening mee dat het nog wel een tijdje anders dan anders zal zijn.