Nieuwe reclameborden

Een team van vrijwilligers afkomstig uit HS1 en HS2 heeft vanavond nieuwe reclameborden opgehangen en een enkele verlopen reclamebord van de muur gehaald.

Ondanks de coronatijd zit niet alles in een crisis. Het gaat juist in bepaalde bedrijfstakken heel erg goed. HVW kan de sponsoring goed gebruiken en als binnenkort de wedstrijden weer van start gaan dan hebben bestaand een nieuwe bordsponsoren een “plekje op de eerste rij.” Er is nog ruimte voor meer maar de mooiste plekken in het midden van de zaal zijn helaas al bezet.

Heb jij als ondernemer ook interesse of ken jij een bedrijf dat wel geïnteresseerd is om een steentje bij te dragen, meld je dan bij bordsponsor@hvwanroij.nl. Wij nemen dan onmiddelijk contact met je op en regelen de rest. Wil je geen reclamebord maar wel op een andere manier een bijdrage leveren voor onze vereniging dan horen we het natuurlijk ook graag.

Wat krijg je er voor terug:
• Naamsbekendheid middels een reclamebord in de Hoepel:
o Hiermee wordt een groot regionaal publiek bereikt.
o Dit is zichtbaar voor HVW leden en supporters, maar ook voor alle andere sporters die actief zijn in de Hoepel.
o Binnen de sporthal vinden er 7 dagen in de week activiteiten plaats, dus 7 dagen in de week naamsbekendheid.
• Publicatie op onze site www.HVWanroij.nl
• Positieve uitstraling voor jou als ondernemer.
• Dankbaarheid namens onze leden.

Je hebt hierbij de keuze uit een jaarovereenkomst (€ 100,-) of een 3-jarige overeenkomst waarbij u 3 jaren op rij een bijdrage levert van € 100,-.
Hierbij komen dan eenmalige kosten van het maken van een bord (60*120cm) met bedrukking a € 75,- (indien er reeds een bord aanwezig is komt dit te vervallen)

Hopelijk kunnen we je als sponsor verwelkomen binnen onze vereniging en zien we elkaar een keer in de Hoepel.