Inschrijving beachcompetitie gestart

Beste (beach)handballers,

Net als vorig jaar organiseren we ook dit jaar weer beach-handbalwedstrijden. Hierbij de beschikbare informatie.

Beachvelden  Habo’95 (2 stuks), HVW (3 stuks). Vooruitzichten na 2016: Olympia is bezig en misschien volgt ook Bedo nog.

Doelgroep  Jeugd en senioren binnen eigen cluster. Niet-cluster verenigingen mogen aansluiten mits dit in de organisatie past (beschikbaarheid velden op de geplande tijd).

Competitievorm  Net als vorig jaar gaan we korte toernooitjes organiseren van maximaal 2,5 uur. Aanvang speeldagen 11:00 uur tot uiterlijk 14:00 uur. Wedstrijdduur telkens 2×10 minuten.

Periode Rekening houdende met de zaalcompetitie gevolgd door de reguliere veldcompetitie en de toernooienkalender blijven maar een beperkt aantal weekenden over om beachhandbal te organiseren. Niet iedereen neemt echter deel aan de veldcompetitie. Het één mag het andere niet in de weg staan. Zowel voor veld als beach is er plaats.

Speeldagen  21/22 mei – 4/5 juni – 25/26 juni en 9/10 juli. Jeugd op zaterdag en senioren op zondag. Er kan worden uitgeweken naar vrijdagavonden indien de meerderheid daar de voorkeur aan geeft.

Arbitrage Net als vorig jaar is er weer een scheidsrechter leveringsplicht per opgegeven team. We proberen een spelregel info-middag/avond te organiseren met praktijksituaties.

Beachhandbal clinics In overleg met het NHV zal net als vorig jaar een beachhandbal clinic worden georganiseerd (1x jeugd, 1x senioren), als het kan op de eerste speeldag.

Kosten Deelname aan de competitie en de clinic samen is € 10 per ingeschreven team (HVW reeds in contributie inbegrepen).

Teamopgave Teams bestaan uit 3 veldspelers, 1 doelverdediger en wissels. Vermeld bij opgave de categorie en of het betreffende team aan de veldcompetitie deelneemt.

Categorieën Senioren heren/dames, wedstrijdsport/breedtesport. Jeugdteams per leeftijdscategorie.

Inschrijvingen graag uiterlijk 13 april binnen op beachhandbal@hvwanroij.nl

20150517_132452[1]