Heythuysentoernooi 2015

Zaterdag 23 mei en zondag 24 mei was weer het leukste weekend van het jaar, namelijk het Heythuysentoernooi! Net als afgelopen jaren was het weer een fantastisch weekend.

Zaterdagochtend zijn de meiden B en C in alle vroegte vertrokken naar het zonnige zuiden. Helaas was er maar weinig zon te zien. De meiden hebben zich flink in het zweet gewerkt tijdens de internationale wedstrijden tegen Limburg en Duitsland. De meiden C hebben hiermee een tweede prijs gewonnen! Na de wedstrijden kon het douchen, tutten en chillen beginnen. De knappe jongens van andere handbalverenigingen zijn goed bekeken door de meiden. Ondertussen arriveerde de heren- en damessenioren. Met zijn allen hebben we lekker gebarbecued. Daarna werden er bij onze tenten drankjes gedronken, gezellig gekletst en spelletjes gedaan. Later op de avond was er feest in een grote tent op het terrein, tot in de late uurtjes werd er flink gedanst.  Zondag moest iedereen al vroeg uit zijn tent om te gaan handballen. De heren, dames en meiden B hebben zondag nog wedstrijden gespeeld en met resultaat! De dames 2 hebben de eerste prijs binnengesleept en de dames 1 een mooie tweede plaats. De bekers hebben ondertussen een prachtig plekje in de kantine gekregen. Zondag aan het eind van de middag zijn we moe, maar voldaan teruggekeerd naar het altijd mooie Wanroij.

Kortom het was weer top! We hopen dat iedereen er volgend jaar weer bij is, zodat we er weer zo’n mooi feestje van kunnen