Helios MA1 bereiden zich in Wanroij voor op NK

Vanaf dinsdag 17 april trainen de dames A van Helios weer op het Wanroijse zand.

Tijdens de kwalificatiewedstrijden in de Beach Handball Tour hopen ze voldoende punten te vergaren. De beste 8 worden uitgenodigd voor het Nederlands kampioenschap beachhandbal dat op 7 en 8 juli wordt gehouden in Biddinghuizen.

De afgelopen jaren zijn de meiden al succesvol geweest op diverse grote toernooien. Onder de bezielende leiding van oud international Loes Donkers werken de meiden aan hun skills, moves en natuurlijk conditie.

Kom gerust kijken op dinsdagavond van zeven tot half negen. Vrouwelijke leeftijdsgenoten mogen zelfs meetrainen en kunnen bij voldoende niveau instromen in de selectie. Je hoeft daarvoor geen lid te worden van Helios. Wel is een bondslidnummer nodig.

De meiden verzorgen net als vorig jaar een beachhandbal clinic voor onze jeugdleden. Over datum en tijd worden jullie nog geïnformeerd.