Helios HS1 – HVW HS1

De heren van HVW hebben een spannende wedstrijd gespeeld tegen Helios. Het begin van de wedstrijd ging redelijk gelijk op met een klein voordeel voor de mannen uit Wanroij.  Het spel golfde op en neer met een hoog tempo. De rust brak aan met een 13-16 voorsprong voor de heren van HVW. De tweede helft ging ook weer van start met snelle aanvallen over en weer. Het verschil tussen de twee teams bleef steeds maar een paar doelpunten in het voordeel van HVW. Na een rommelig slot van de wedstrijd was het toch nog  spannend. Maar door in de laatste minuten nog een paar keer te scoren lukte het de heren van Wanroij de punten mee naar Wanroij te nemen. De eindstand is 28-31 geworden. ” Ben zeer blij met de overwinning van vandaag. Bij vlagen goed handbal maar er is zeker nog werk aan de winkel .” aldus Ton Wolfs. Volgende week spelen de heren tegen GHV om 16:20 in de hoepel.