Grote Clubactie

Het eerste deel van de Grote Clubactie zit er op. Afgelopen zondag 23 september zijn de jeugdleden in Wanroij langs de deuren geweest. Daarbij hebben we weer gekozen voor eenmalige machtigingsboekjes waardoor de kinderen niet met geld over straat hoeven.

Iedereen die al een eenmalige machtiging heeft ingevuld en daarmee een lot heeft gekocht heel erg bedankt voor uw ondersteuning. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze club. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een landelijke loterij georganiseerd, waarbij u vele prijzen kunt winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000,-.

De Grote Clubactie 2018 is echter nog lang niet afgelopen. Onze jeugdleden gaan op individuele basis nog tot 21 oktober proberen zoveel mogelijk machtigingen te scoren. Ze weten bijvoorbeeld op welke adressen afgelopen zondag niemand thuis was. Daarnaast spreken ze hun eigen familie- en kennissenkring aan. Ze dingen daarmee weer mee naar de Hummel waarde-cheques voor de beste verkopers.

De opbrengst van de Grote Clubactie komt zoals elk jaar weer ten goede aan de jeugdleden van de club. Het jeugdkamp, de schoolhandbaltoernooien, de pietentraining
een leuke clinic en de seizoenafsluiting wordt hiermee weer financieel ondersteund.

Heeft u nog geen loten gekocht en wilt u graag onze club ondersteunen en meedoen met deze loterij, vraag een jeugdlid of laat het ons weten via acties@hvwanroij.nl en wij komen graag bij u langs.

Commissie Grote Club Actie