Grote Clubactie handbalclinic

Wanroij 13 april 2019 – Als beloning voor hun inzet tijdens de Grote Clubactie 2018 werden een aantal handbalteams uitverkozen voor een clinic met de Limburg Lions. Jammer genoeg lieten deze eredivisionisten zich niet van hun beste kant zien door zich op het laatste moment af te melden.

De organisatoren van de Grote Clubactie en het Nederland Handbal Verbond lieten het er niet bij zitten en kwamen met een volwaardig alternatief. In de Wanroijse Hoepel kregen onder leiding van een aantal toptrainers de winnaars toch hun verdiende beloning.

Twee uur lang werd er getraind als ware het nationale toptalenten. De Wanroijse en Blaricumse handbaltalenten kregen gerichte aanwijzingen en mochten hun geleerde kwaliteiten op elkaar en de doelverdedigers oefenen.

Na afloop bedankte de organisatoren van de Grote Clubactie de kinderen en beloonde ze nog met een rugzak met sportieve goodies.

Of we dit jaar weer in de prijzen gaan vallen weten we niet maar als je kans wil maken dan begint het in ieder geval door mee te doen met de volgende Grote Clubactie.