Groesbeeks glorie DS1 – HVW DS1

Op de zaterdagavond stonden we om 20:00 klaar om het veld om de wedstrijd te starten. De vorige keer hadden we 25-8 gewonnen maar we wisten dat ze toen niet helemaal compleet waren. Dus we moesten ze zeker niet onderschatten!

We begonnen de wedstrijd goed. Er werden veel mensen vrijgespeeld en de tegenstander kreeg meteen 3 gele kaarten te pakken. Maar door slordige foutjes kon Groesbeek ook aan hun scoren komen en gingen we de rust is met 9-9.

Na een peptalk van Joan zijn we de tweede helft ingegaan. Doordat de verdediging steeds beter ging staan konden we uitlopen en hebben we deze wedstrijd gewonnen met 19-15.

Op 4 Januari moeten we uit tegen GHV. De topper waarvan we gebrand zijn die te winnen! Duim allemaal voor ons, dan pakken wij die punten.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar ??

Groetjes Dames 1