Gerrit van Kempen overleden

In verband met zijn ongeneeslijke longziekte met uitzaaiingen naar diverse botten moest Gerrit helaas eerder dit jaar stoppen met zijn passie fotografie en de website TUNNIS.NL. Overal waar wat te doen was in de regio was Gerrit de afgelopen 12 jaar met zijn camera om beeldmateriaal vast te leggen.

Gerrit was ook regelmatig aanwezig bij handbalwedstrijden van de dames 1 en heren 1. Hij was altijd zeer lovend over handbal dat hij meer dan de moeite waard vond om te bekijken. Wedstrijdspanning en veel mooie handbalacties zijn vereeuwigd op zijn website TUNNIS.NL

Met pijn in ons hart voldoen we aan Gerrit’s wens om jullie te laten weten dat hij op vrijdag 12 juli rustig, weloverwogen en zeer waardig afscheid heeft genomen van het leven. Met de uitdrukkelijke wens iedereen te bedanken en veel geluk in de toekomst te wensen. Gerrit, het ga je goed, waar dan ook….