Geen wedstrijd maar teamfeest voor Dames 2!

Aangezien we dit weekend geen wedstrijd hadden en wij elkaar niet kunnen missen hadden wij dit weekend teamfeest!! Het was al weken spannend wat we gingen doen, door de vele vragen aan de organisatie was het voor hen lastig om het geheim te houden, maar het is ze gelukt! Om half 4 moesten we verzamelen en gingen we met de auto een verre tocht maken richting Erica, jaja we gingen bowlen.. op de een of andere manier moet er toch iets met een bal worden gedaan. De groepjes werden gemaakt, kleine, middelgrote en grote voeten. Na vele ballen langs de baan, strikes en spare’s was het uur voorbij. Deze ronde hadden de grote voetjes gewonnen, kleine voetjes op de 2e plaats en de middelgrote voetjes op 3e plaats. Vervolgens kregen we te horen dat de spelletjes nog niet afgelopen waren maar dat we eerst onze buikjes mochten vullen met een heerlijk 3 gangen diner!

Toen de buikjes vol waren konden we weer verder met de spelletjes en daar begon de competitie, iedereen wilde natuurlijk winnen!! We moesten liedjes raden, logo’s tekenen, raadsels over ons zelf oplossen en nog veel meer. Sommige spelletjes zullen we hier maar niet benoemen maar sommige hebben met de neus op de grond gelegen en ook nog iets met ballonnen tussen personen in. (Foto’s en filmpjes blijven privé voor het team) Uiteindelijk konden de Kleine pietjes en de Big feet niet winnen maar hebben we de punten aan de middelgrote voetjes gegeven! Wat waren ze blij met de Jip en Janneke champagne!

Na dit spel stond de taxi klaar om ons naar Uden te brengen, waar nog vele drankjes en dansmoves zijn gemaakt tot in de late uurtjes.

Cecile en Inge nogmaals bedankt voor de organisatie van deze leuke dag :)!

Voor al onze fans die ons dit weekend heeft moeten missen hierbij onze teamfoto in ons mooie tenue.

Volgende week zaterdag 28 oktober spelen we om 19.00 uur in de Hoepel, we zien jullie graag!

Groetjes Dames 2!