G. en G. zoeken het hoger op

Hoera, weer 2 punten binnen! Het was afgelopen zondag een spannende pot tegen de dames van Vespo /Tremeg, maar uiteindelijk is de winst gegaan naar de dames 2 van HVW! Deze overwinning is niet vanzelf gegaan, er was hulp van buitenaf voor nodig. Tijdens de wedstrijd zat een mascotte genaamd Gieraf op de bank. Gieraf is de mascotte van de meiden E, maar zocht het dit keer hoger op. Onder begeleiding van Jenna en Nienke kwam Gieraf kijken bij de wedstrijd. Dat de mascotte heeft geholpen is gebleken, bedankt Gieraf!

Niet alleen de mascotte van de meiden E, maar ook iemand anders lijkt het binnen HVW hoger op te zoeken. Zoals menigeen in het concurrentieblad (De Gelderlander) van het Wanroij’s Nieuws heeft kunnen lezen, stopt Frank van de Broek, trainer van dames 1, na dit seizoen. In de sporthal gaan er al flink wat geruchten de ronde over wie de nieuwe trainer gaat worden bij dames 1. Afgelopen donderdag kregen de dames het wel erg benauwd toen de trainer van dames 2 training gaf aan de dames 1. Zie hieronder het bewijs! Zou Gerold het hoger op gaan zoeken? Blijven de dames 2 achter zonder trainer? We hopen toch van niet! Om deze heftige gebeurtenis te verwerken, gaan we de komende week carnaval vieren. Hierbij past geen handballen, dus helaas geen wedstrijd van dames 2.

Groetjes, de verslaggeefster van dames 2G en G zoeken het hoger op