Eentjes voor dames 2

Afgelopen zondag leek het wel eentjesdag. Geen eend gezien in het water of op de weg, vandaar eentjesdag met een T. De reis ging die dag naar Bergeijk om daar een potje te handballen. Bij enkele spelers zat de piep nog in de oren van de 90’s party de avond ervoor, misschien was het hakken wel een goede warming-up. Al snel bleek dit niet het geval te zijn. De benen hadden last van opstartproblemen, na 15 minuten spelen stond het namelijk 5-2 voor Bergeijk. De dames moesten vol aan de bak. De rest van de wedstrijd ging het gelijk op, wat resulteerde in een einduitslag 11-11. 1 puntje kon mee in de auto terug naar Wanroij. In de kantine kon er 1 rosébiertje worden gedronken op de dames 3, zij zijn namelijk kampioen geworden. Gefeliciteerd dames!

Nog een feitje over een eentje. Op dit moment hebben de dames 2, 243 keer gescoord. Er zijn 244 ballen doorgelaten door de keeper, dat is dus 1 punt verschil.

Voor de geïnteresseerde, op dit moment staan de dames 2 op de 5e plek. Volgende week wordt de laatste wedstrijd van de competitie gespeeld tegen PSV. Een knalwedstrijd om 13.00u in de Hoepel. Wil je het talent van dames 2 nog één keer zien? Zorg dan dat je erbij bent!

Groetjes, de verslaggeefster van dames 2