Een acrobatische overwinning DS2 tegen HCB!!!

Dit weekend was het handbalkamp met het thema circus, wij als dames waren de acrobaten en hebben de avond voor de wedstrijd flink wat oefeningen gedaan, we waren dus goed voorbereid!

De volgende dag was iedereen fit en konden we naar Boxtel toe om daar even de punten op te halen.
Iedereen had er zin in en we begonnen sterk aan de wedstrijd, in de rust stonden we met een puntje voor.
Toen kon de 2e helft beginnen..
Saskia en Ellen bekokstoofde een plannetje vanaf de middenlijn en bij het fluitsignaal besloot Sas haar kans te pakken en gooide vanaf de middenlijn de bal in de goal! BAM, goal van de wedstrijd!

Gedurende de wedstrijd hielden we het erg spannend, in de laatste minuten stond het nog 14-14, gelukkig kon Ellen nog de rust bewaren om de 14-15 te scoren en dit was dan ook de einduitslag!

Onze coach Joost was zo blij dat hij ons trakteerde op een heerlijke Mc Flurry in het zonnetje!