DS1 zegevieren toernooi Emmen

Zaterdagochtend vertrokken we met volle moed richting Emmen. Gelukkig gingen Yvon en Imke mee om ons team te versterken (meiden bedankt). Tegen de middag kwamen we op bestemming en konden we onze (party)tent inrichten. De eerste wedstrijd stond de thuisploeg (SVBO) op het programma. Deze wedstrijd was niet om aan te zien dus reden genoeg om in de andere drie wedstrijden tegen CSV, FHC en WHC te laten zien wat we wel kunnen. Dit heeft geresulteerd in een mooie 2e plek naar dag 1.

Met het handbalmenu wat voor ons was samengesteld hebben we een goede bodem gelegd voor de aansluitend feestavond. Tjaa.. Wat moeten we daar over zeggen. We zijn er in ieder geval achter gekomen dat ze in het noorden toch wel anders feest vieren dan bij ons in Brabant. Maar hebben ons goed vermaakt en hebben onze ogen uitgekeken naar al die dansende mannen (ja HVW-mannen, daar kunnen jullie nog iets van leren ;))

ds1-2

Met maar één doel voor ogen (WINNEN) startten wij zondagochtend onze 1e wedstrijd weer tegen de thuisploeg. Met een kleine aanpassing in de dekking was het kat in het bakkie en hebben we ze een poepie laten ruiken! Lichtelijk verbaasd en in shock droop Emmen af.. De top 3 na dag 1 kon nog strijden om het kampioenschap dus we hadden nog een wedstrijd voor de boeg. Deze hebben we overtuigend gewonnen en sloten zo dit leuke en gezellige toernooi af met (alweer) een mooi kampioenschap!!

ds1-1

Aanstaande zaterdagavond spelen we in Mill een oefenwedstrijd tegen de 1e dames van MHV. Een stuk dichter bij huis en hopelijk met veel Wanroijs publiek 😉