Dames 2 blijven winnen

Helaas hebben wij al onze vrienden, ouders, team van de week en anders fans moeten teleurstellen omdat jullie niet konden genieten van een prachtige wedstrijd tegen Apollo. Apollo had afgezegd.. zouden ze niet durven? Lag er te veel sneeuw of hadden ze te veel blessures? Wij zijn het er over eens dat ze niet tegen ons durfde te spelen! Vandaar dat we de wedstrijd hebben gewonnen met een mooie uitslag van 22-13.

Aangezien we niet hoefde te handballen zijn er andere plannen bedacht om te doen.. de een ging op stap, de ander lekker chillen maar de meeste kozen toch voor een zoet sappige film.

Deze week gaan we ons voorbereiden op het feestje van aankomende zondag waarin we oude tijden van HVW gaan beleven! Daarna gaan we ons voorbereiden op de laatste wedstrijd van het seizoen, we moeten zaterdag 7 april om 19u thuis spelen tegen De Sprint. We zien dan graag nog al onze fans!!

Groetjes de dames 2!