Dames 1 winnen alweer van koploper

Zondag 20 december speelden wij tegen de koploper: de dames 1 uit Someren. De wedstrijd begon goed met twee mooie goals van onze speelsters van de week: Amber en Eline. Dit beloofde veel goeds! Vol vertrouwen begonnen wij aan de wedstrijd. Wij hebben al eerder een koploper de kop ingedrukt en waren vastberaden om de punten thuis te houden. Vanaf elke positie werd er gescoord en er werden goals gemaakt vanuit ons (nieuwe) systeem. In de dekking hielden wij het goed dicht. In de gevallen dat de dames van Someren er toch door kwamen, konden wij volledig vertrouwen op onze eigen Wester. Vandaag bemande Sjeel het doel en dit deed zij met volle overgave. Met 13-9 gingen wij de rust in. Aangezien wij het graag spannend houden voor het publiek lieten we de dames van Someren terugkomen tot 13-12 in het begin van de tweede helft. Helaas viel Emy uit door een schouder die uit de kom schoot. Gelukkig pakten wij het weer goed op en al snel was het 16-12 in ons voordeel. In een laatste poging probeerde Someren nog ver uit te dekken, maar als snel leken zij zich te realiseren dat dit geen zin meer had. De wedstrijd werd besloten met een mooie uitslag: 18-15.

Wij willen het publiek bedanken voor het aanmoedigen en natuurlijk onze speelsters van de week: Amber en Eline Thijssen. Graag zien wij iedereen weer aankomende dinsdag 22 december om 20.30 uur in de Hoepel, want dan spelen wij de tweede bekerwedstrijd tegen Mixed-up 2000 uit Wagenberg.