Dames 1 stunten tegen koploper!

Hallo fans,

Zondag 22 november speelden we de wedstrijd tegen Helios, Uden. Zij waren de koploper dus dit zou een moeilijke pot gaan worden. Tegen deze tegenstander hebben we al vaker gespeeld, dus we wisten wat ons te wachten stond. In het begin leek het gelijkwaardig op te gaan, maar op een gegeven moment stonden we voor met 3-8. Aangezien we al vaker zo’n voorsprong weg hebben gegeven, waren we gefocust om zo door te gaan. Met rust stond het 8-13. Na rust was het doel om de voorsprong te behouden. De dekking (incl. keepster) stond sterk, maar in de aanval maakten we te veel technische fouten of balverlies. Toch bleef de voorsprong zo’n 4 á 5 doelpunten.  Het was een kwestie van de dekking dicht houden en zo lang mogelijk aanvallen en wachten op open kansen. Uiteindelijk wonnen we met 15-21! Zoals op de Facebookpagina van ‘Handbal Vereniging Wanroij’ te lezen was: “”Oh we moeten tegen de koploper”.. Geen probleem: alle punten mee naar huis!! Nu vieren in de kantine“. En in de kantine hebben we nog goed gevierd dat we eindelijk weer een keer punten gepakt hebben. En dan ook nog tegen de koploper.

Graag zien we jullie komende zondag 29 november om 13:20u weer in de sporthal. We mogen dan tegen de nummer 5, Bergeijk.

Groetjes Dames 1