Camelot DS1 – HVW DS1

21 feb. 2016

Vandaag mochten wij naar Tilburg. De dames van Camelot stonden op het programma. Aan de thuis wedstrijd tegen deze ploeg hadden wij geen goed gevoel over gehouden, dus we waren erop gebrand om vandaag te winnen.

Helaas was de start van de wedstrijd niet best.  We scoorde niet en maakte teveel fouten die Camelot direct afstrafte. Waardoor we met 7-1 achter kwamen. Gelukkig ging het eind 1e helft beter, we verdedigde meer als een team en kwamen tot scoren. Dit zorgde ervoor dat we de rust in gingen met 13-10.

De 2e helft startte we de wedstrijd met goede moed en wilde we ervoor zorgen dat de punten mee naar wanroij gingen. In de dekking waren we echt een team, waardoor Camelot niet tot scoren kwam. Dit was onze kans om de wedstrijd naar onze hand te zetten, helaas lukte dit niet. We maakte minder fouten en lieten mooie aanvallen zien, maar ook wij kwamen  niet tot scoren. We schoten te scherp, waardoor de ballen er niet in gingen. We hebben de wedstrijd op 1 doelpunt verloren en het werd dus 20-19.

Volgend weekend hebben wij geen wedstrijd. Wij spelen 6 maart een thuis wedstrijd tegen White Demons, tot dan!