Wedstrijdverslag Breda United DS2 – HVW DS1

Vandaag (28/1) stond Breda United op het programma. Breda staat in de middenmoot en de thuiswedstrijd hadden we met 15-19 verloren. Gezien de blessures en zwangerschappen, hadden we enkele gastspeelsters meegenomen. Heel fijn dat Michelle, Ebby en Imke ons konden helpen. Yvon rekenen we voort bij het team.

De eerste helft speelden we prima en scoorden we voornamelijk met afstandsschoten. De scheidsrechter Henk was niet echt een lollige vent en samen met zijn compagnon van de tijdwaarneming maakte ze het ons zo lastig mogelijk. Met een 12-8 achterstand gingen we de rust in. De tweede helft startte we zwak, waardoor de achterstand uitliep tot 18-9. Vanaf dat moment was de wedstrijd gespeeld. De eindstand is 28-19. Helaas weer zonder punten terug naar Wanroij.

Komende donderdag spelen we de bekerwedstrijd tegen Swift in Wanroij. Om 19:45u klinkt het eerste fluitsignaal en we hopen jullie daar te zien! Hierna spelen we komende zondag thuis tegen Bergeijk. Bergeijk staat samen met ons laag op de ranglijst dus dat gaat een belangrijke wedstrijd worden!!!