Beste verkopers Grote Clubactie loten bekend

Onze jeugdleden zijn nog tot eind oktober in de race geweest voor de titel beste verkoper 2017. Ze hebben ieder voor zich zoveel mogelijk machtigingen gescoord. Samen hebben ze nog 103 extra loten weten te verkopen. Hier de uitslag:

• 26 loten Nienke
  • 25 loten Jenna
  • 22 loten Danique
  • 9 loten Lente
  • 8 loten Jasmijn
  • 6 loten Jill
  • 3 loten Fleur
  • Lonne, Eline, Amber en Veerle ieder 1 lot

Al lotenverkopers heel erg bedankt voor jullie inspanningen. Zoals beloofd liggen er voor de top-3 lotenverkopers leuke Hummel cadeau cheques klaar van € 30,- € 20,- en € 10,-

Iedereen die een eenmalige machtiging heeft ingevuld en daarmee een lot heeft gekocht heel erg bedankt voor uw ondersteuning. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze club. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een landelijke loterij georganiseerd, waarbij u vele prijzen kunt winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000,-.

De opbrengst van de Grote Clubactie komt zoals elk jaar weer ten goede aan de jeugdleden van de club. De materialenkast in de sporthal is nodig aan vernieuwing toe en ook het kampweekend wordt hiermee weer financieel ondersteund.

Heeft u nog geen loten gekocht en wilt u graag onze club ondersteunen en meedoen met deze loterij, laat het ons nog t/m 19 november weten via acties@hvwanroij.nl en wij komen graag bij u langs.

Commissie Grote Club Actie