Beachhandbal toernooiweekend en beachparty

Het weekend van 18 en 19 juni staat geheel in het teken van beachhandbal.

Zaterdag overdag spelen alle kinderen van de basisschool per leeftijdscategorie om de prijzen. Ze laten zien wat ze allemaal hebben geleerd tijdens de handbaltrainingen die ze eerder dit jaar in de gymles en na school hebben gehad. Iedereen is van harte welkom om de kinderen aan te moedigen en het toernooi van dichtbij te aanschouwen.

Zaterdagavond en zondag is het de beurt aan de oudere jeugd en de senioren, waarbij het wedstrijdprogramma op de late zaterdagavond wordt onderbroken voor een beachparty met gezellige sfeer, muziek, een natje en een droogje. Dit alles in de feesttent direct naast de beachvelden bij sporthal de Hoepel. Heb je ook zin in handballen maar heb je je nog niet opgegeven, kom gerust. Er is altijd plaats voor een extra speler. Ook als je niet mee wil doen ben je van harte welkom als toeschouwer. Het wordt een hartstikke gezellig weekend.

Eén gedachte over & ldquo; Beachhandbal toernooiweekend en beachparty & rdquo;

1. Dag organisatie handbalclub

Ik kan opgave formulier niet vinden
    Maar wil Evi Custers groep8 de sprong opgeven voor zaterdag handbal toernooi

Monique Custers