Ballen en tenue’s

De vereniging stelt de wedstrijdkleding beschikbaar bestaande uit een shirt en een broek. Deze dient per team centraal, eventueel bij toerbeurt gewassen te worden. Schade aan of verlies van wedstrijdkleding dient onverwijld aan het bestuur te worden gemeld. Indien er sprake is van opzet of grove nalatigheid kan dit op de veroorzakende lid of team worden verhaald. Elk lid is verplicht om tijdens de wedstrijden het tenue van de vereniging te dragen. Artikelen door de vereniging in bruikleen gegeven blijven eigendom van de vereniging. Bij beëindiging van het lidmaatschap dienen deze te worden ingeleverd bij de tenuecommissie. Spelende leden vanaf 11 jaar dienen zelf een trainingsbal en voor wedstrijden zwarte sokken aan te schaffen. Deze kunnen eventueel bij de  vereniging tegen kostprijs worden besteld.