Week van de scheidsrechter: zet scheidsrechters in het zonnetje!

Wanneer:
6 oktober 2018 – 14 oktober 2018 hele dag Europe/Amsterdam Tijdzone
2018-10-06T00:00:00+02:00
2018-10-15T00:00:00+02:00
Week van de scheidsrechter: zet scheidsrechters in het zonnetje!

De periode 6 t/m 14 oktober staat in de sportagenda 2018 genoteerd als de Week van de Scheidsrechter. Het Nederlands Handbal Verbond (NHV) wil graag een bijdrage leveren om extra aandacht te vragen voor arbitrage in het algemeen en de scheidsrechters in het bijzonder.

Wij vragen alle verenigingen om in de “Week van de Scheidsrechter” de scheidsrechter te waarderen. Dit kan rond wedstrijden, maar natuurlijk ook op o.a. een clubavond.

Zet jouw scheidsrechter even flink in het zonnetje en deel je leukste actie met ons op social media onder de hashtags #scheidsbedankt en #handbalNL.

Voor de verenigingen met de leukste acties heeft het NHV mooie prijzen klaar liggen! Als eerste prijs 10 vrijkaarten voor de wedstrijd van de Oranjedames tegen Angola op 21 november. De winnende vereniging kan daarmee een blijk van waardering geven aan de scheidsrechters binnen hun club. De tweede prijs is een wedstrijdshirt van Angela Malestein. Tot slot gaat de vereniging met de derde prijs ervandoor met een handbalpromotiepakket.

Op maandag 22 oktober worden de winnaars bekendgemaakt. Veel succes!