Wanroij Weet Ut

Contact:
VoHaCo
06-51984289

Wanroij Weet UtVoHaCo’s nieuwe dorpskwis “Wanroij Weet ut” daagt iedereen uit Wanroij uit!

Wat is het oudste pand van Wanroij? Wie won in 1986 de Elfstedentocht? Wie van jullie team maakt de minste fouten tijdens het dictee schrijven of kan het vaakst een bal hooghouden binnen een minuut? Hoeveel kroegen heeft Wanroij (gehad)? Wat is de hoogste berg ter wereld?

Dit zouden zomaar vragen of opdrachten kunnen zijn die langs komen tijdens de Kwisavond “Wanroij Weet Ut” op zaterdag 17 oktober in ’t Wapen van Wanroij. Zoals bij alles wat wij organiseren, is ook deze avond ons doel om heel Wanroij bij elkaar te brengen en om er met zijn allen weer een kei leuk en natuurlijk geslaagd en jaarlijks terugkerend evenement van te maken. Wij hebben er in ieder geval heel erg veel zin in om deze uitdaging aan te gaan! En door de vele enthousiaste reacties verwachten we ook een groot aantal deelnemers.

Wat is nu eigenlijk de bedoeling? De Kwisavond “Wanroij Weet Ut” is bedoeld voor alle inwoners van Wanroij. Leeftijd speelt geen rol, iedere groep enthousiastelingen die deze uitdaging aandurft is welkom! Elk team bestaat uit maximaal 8 personen. De samenstelling van het team mag zelf bepaald worden. Dit kan met vrienden, familie, collega’s, sportverenigingen, buurtverenigingen, clubs enz.

Er wordt gespeeld in 6 rondes met verschillende categorieën vragen en opdrachten. Er zijn foto- en videofragmenten, maar ook live zullen vragen gesteld worden en opdrachten uitgevoerd moeten worden. O.a. kennis over Wanroij, zowel over vroeger als nu, maar ook algemene kennis, snelheid, creativiteit, behendigheid zijn nodig om zoveel mogelijk punten binnen te halen tijdens deze kwisavond.

Houdt de komende weken en maanden onze nieuwe site www.vohaco.nl en het Wanroijs Nieuws in de gaten voor meer informatie, maar ook tips en andere nuttige informatie over de kwisavond “Wanroij Weet Ut”. En mocht je vragen of tips of misschien een archief of andere leuke informatie hebben waar we gebruik van kunnen maken, dan horen we dat graag. Hierover kan contact opgenomen worden met één van onze leden of via ons Contactformulier.

– Wat we verder nog willen laten weten is dat VoHaCo heeft besloten om te stoppen met de organisatie van Koninginnenacht. Na de hoogtepunten in de beginjaren met ruim 600 bezoekers, optredens van Sugar Lee Hooper en zelfs Robbie Williams, liep het bezoekersaantal helaas terug waardoor we besloten hebben om Koningsnacht niet meer voort te zetten. Maar niet getreurd…. zoals hierboven al te lezen is, hebben we een mooi alternatief gevonden om de saamhorigheid en gezelligheid in Wanroij op peil te houden! We hopen jullie dan ook allemaal te zien, het liefst als deelnemer, maar ook toeschouwers zijn van harte welkom, op zaterdag 17 oktober in ’t Wapen van Wanroij!