Waanzinnig Wanroij

VoHaCo
06-51984289
Waanzinnig Wanroij

Zoals iedereen weet organiseerde Stichting VoHaCo jarenlang het Wanroijs Gedoe. Door verschillende factoren hebben wij vorig jaar besloten dit evenement een nieuwe naam, een nieuwe datum en vooral een nieuwe opzet te geven. “Waanzinnig Wanroij” is hét jaarlijkse dorpsfeest van Wanroij; kleiner van opzet, waardoor het intiemer is en meer recht doet aan de saamhorigheid en het dorpsgevoel van Wanroij.

Een aantal kinderattracties kunnen hier natuurlijk niet bij ontbreken. Zo zijn er ook deze keer weer luchtkussens, een grote maisbak, bungee-jump-elastieken en wat nieuw is; er kan geknuffeld worden met verschillende kleine diertjes. Wij hebben besloten dit jaar geen kinder-speelgoed-markt te houden.

Daarnaast komt dit jaar de vrolijkste kinderzender naar Wanroij!  De “Telekids-disco-show” zal vooral de jongeren onder ons laten dansen, zingen en springen. Zij hebben ook verschillende spellen waarbij van alles te winnen is.

Natuurlijk zal het voor de kinderen en hun ouders niet ontbreken aan drank en eten. Naast een frietwagen, ranjakabouter, popcorn en andere kindersnacks zal er ook een ‘gezonde-snackkar’ met o.a. smoothies en vers fruit staan.

Ook hebben we een nieuwe activiteit en daarmee gelijk een grote publiekstrekker; “Stef Stuntpiloot”!  Menigeen kent het bordspel wel, waarbij snelheid, tact en souplesse aan de orde komen. Wij verwachten dan ook veel deelnemers bij dit levensechte ‘Stef-Stuntpiloot-spel’ wat zowel door de jeugd vanaf 16 jaar, maar ook volwassenen gespeeld kan worden. Hoe lang kun jij blijven zitten als de leden van het andere team Stef steeds langs je op laten stuiteren of word je als eerste nat in het zwembadje doordat Stef je van je stoel heeft weten te duwen?

De officiële spelregels zullen nog volgen, maar wij weten nu al dat het voor hilarische taferelen zal zorgen. Elk team (van 4 personen) dat zich opgeeft zal ook mee doen aan “Touwtrekken- nieuwe-stijl”. We gaan niet meer in de bakken liggen en tegen een ander team om het hardst trekken, maar elk teamlid zal zijn kracht kunnen laten zien door een gewicht (misschien wel een aantal zandzakken, want die hebben we nu toch over …) aan een touw omhoog te trekken. Voor de winnaars van deze spellen hebben we een mooie prijs te winnen.

Het avondprogramma wordt gevuld door enkele rondes van “Stef-Stunt-Piloot” en “Touwtrekken-nieuwe-stijl”, met aansluitend de muziek van een enthousiaste DJ. De afterparty is bij de Batavier.

“Waanzinnig Wanroij” vindt plaats op zaterdag 11 juli vanaf 17:00 op het Giessenplein en is voor iedereen gratis toegankelijk.

Wil je meedoen met “Stef Stuntpiloot” en “Touwtrekken-nieuwe-stijl” klik dan HIER voor het digitaal inschrijfformulier.

Heb je een leuk idee of wil je op een andere manier iets betekenen voor “Waanzinnig Wanroij”? Mail dan naar info@vohaco.nl of bel onze voorzitter, Mark Bouwmans, telnr. 06-51984289