VIOS Pinkstertoernooi Heythuysen

Sportpark Molenhoek
6093 Heythuysen
Nederland
VIOS Pinkstertoernooi Heythuysen @ Sportpark Molenhoek | Heythuysen | Limburg | Nederland

Hallo jeugd, Dames A en ouders,

Jullie hebben je opgegeven om mee te gaan naar het Heythuysentoernooi zaterdag 19 en zondag 20 mei. De jeugd zal alleen op zaterdag wedstrijden handballen. De Dames A handballen zowel zaterdag als zondag. Hierbij de praktische informatie.

• Vertrek zaterdag 19 mei om ongeveer 8.30u vanuit sporthal de Hoepel.
  • Voor jeugd rijden de ouders. Dit wordt via de teamouders geregeld.
  • Ophalen in Heythuysen 19:00 uur

Het adres van het toernooi is:
Sportpark Molenhoek
Arevenlaan 5
6093 GM Heythuysen

Wij zorgen voor; ranja gehele dag, tussendoortjes, een barbecue zaterdagavond, frisdrank. Neem zelf een lunchpakketje mee voor zaterdag.

De jeugd hoeft geen geld mee te nemen alleen een lunchpakket, de rest hebben wij!
Neem een vest of trainingsjas mee voor als we geen wedstrijden hebben, warme kleding voor tijdens de bbq als het wordt fris.

Voor de A-jeugd is er een tent geregeld. Vrijdag gaan er alvast een aantal mensen naar Heythuysen toe om de tenten op te bouwen.  Graag de tent, slaapzak, kussen, slaapmatje/luchtbed, beautycase etc. uiterlijk donderdagavond 17 MEI inleveren bij Gerold van de Hoogen. Zo is er zaterdag voldoende plaats in de auto’s voor de handbaltassen.

Graag willen we vragen of je voor woensdag 16 mei 5 euro voor de bbq in de brievenbus wil doen bij Koen Rutten. Beekstraat 4 wanroij. Graag je naam erbij vermelden.

Tijdens het toernooi zijn Saskia Wijnen  (06-24103516) en Koen Rutten (06-22428279) altijd telefonisch bereikbaar.

Mochten er vragen zijn over het toernooi, horen we deze graag.

Groetjes Heythuysen commissie