Uitleg spelregelwijzigingen

Nederland
Kosten:
Gratis
Uitleg spelregelwijzigingen @ kantine de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Sportvrienden,

Wellicht heb je al iets gehoord of gelezen over een aantal wijzigingen in de spelregels die met ingang van 1 juli 2016 geldig zijn.

Om zoveel mogelijk belanghebbenden te informeren over wijzigingen zijn 33 regionale bijeenkomsten gepland. Dus is er altijd wel een bij jou in de buurt.

Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor:

• scheidsrechters in de 2e divisies en lager (wedstrijdsport)
  • scheidsrechters in de breedtesport (verenigingsscheidsrechter)
  • scheidsrechters die in een opleidingstraject zitten
  • trainers in deze divisies/klassen/poules
  • begeleiders van scheidsrechters
  • andere belangstellenden

Tijdens de bijeenkomsten zullen ook de blauwe kaarten worden uitgereikt aan alle aanwezige scheidsrechters.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen goed geïnformeerd het nieuwe seizoen in gaat en rekenen op een grote opkomst.

Wil je een bijeenkomst bezoeken, dan verzoeken wij je het aanmeldformulier in te vullen en aan te geven bij welke bijeenkomst je aanwezig bent.

Aanmeldformulier: http://formulier.handbal.nl/view.php?id=173654

Hiervan krijg je dan nog, nadat je je hebt aangemeld, een bevestiging. Meld je in ieder geval aan.

Wij zijn erg blij dat zoveel verenigingen hun accommodatie beschikbaar hebben gesteld.

Een aantal locaties kent beperkingen t.a.v. het aantal aanwezigen. Daarom graag minimaal 5 dagen vóór de datum van de geplande bijeenkomst het formulier in te vullen. Wij weten dan tevens hoeveel blauwe kaarten die avond aanwezig dienen te zijn.

Het bijwonen van de informatieavonden is gratis, echter de deelnemers dienen zelf hun consumpties te betalen. Alle avonden beginnen om 19.30 uur.

PS: informeer je collega-scheidsrechters over deze belangrijke informatie!

Met vriendelijke groet,

Henny Nijboer