Start lotenverkoop Grote Clubactie

2019-09-21T10:00:00+02:00
2019-09-21T13:00:00+02:00
Start lotenverkoop Grote Clubactie

Hierbij willen we jullie informeren over de Grote Club Actie, waarbij we een beroep doen op de jeugdleden om loten te verkopen. De kinderen spelen een cruciale rol, maar dat geldt ook voor de begeleiders. In groepjes van 2-3 kinderen gaan we met begeleiding van een ouder of een 16+lid op zaterdagochtend 21 september vanaf 10.00 uur huis-aan-huis loten verkopen. We verwachten alle kinderen zodat we zoveel mogelijk loten verkopen om geld in te zamelen voor een aantal activiteiten voor de jeugd. De kinderen kunnen dit natuurlijk niet alleen, daarom doen we ook een beroep op jullie. We hopen op zoveel mogelijk hulp, maar per team verwachten we minimaal 3 ouders of 16+leden die een groepje kinderen kan begeleiden. Let wel, hoe meer hulp, des te sneller is iedereen weer klaar. We hopen dat jullie je net als voorgaande jaren allemaal in willen zetten voor deze actie want wij kunnen het natuurlijk niet alleen. Graag voor 1 september een bericht terug naar de teamouder met; “naam van het kind doet mee met de Grote Clubactie en naam van de begeleider gaat mee als begeleider.”

Heeft u of uw kind(eren) op zaterdagochtend 21 september geen tijd dan toch graag een bericht. We zullen dan in goed overleg een alternatieve datum/tijd met u of uw kind(eren) inplannen.

Commissie Grote Club Actie