Sport je fit na school

Sporthal de Hoepel
Wanroij
Sport je fit na school @ Sporthal de Hoepel

Voor leerlingen van groep 1 t/m 4 uit Wanroij en Landhorst: sporten met de bal in sporthal de Hoepel (eigen vervoer vanaf school, 14:20 uur aanwezig).

Handbalvereniging HVW, voetbalclub Constantia, Volleybalvereniging Activia en tennisvereniging de Raam hebben in samenwerking met gemeente Sint Anthonis en stichting Doe je mee een gevarieerd ‘bal’ sportprogramma opgesteld voor deze 3 middagen, onder professionele begeleiding. Deelname is gratis.

Doelstelling is het met veel plezier ontwikkelen van balgevoel, de algemene motoriek en het ‘samen spelen’.

Het is een pilot en hierna gaat bekeken worden of het in een behoefte voorziet en of het later dit jaar uitgebreid zal worden naar de andere groepen op school en eventueel andere verenigingen.

Geef je snel op via de site www.constantiawanroij.nl of door te mailen naar vrijdagmiddag@constantiawanroij.nl onder vermelding van je naam en klas.