Fam-vriendentoernooi

Contact:
Toernooiencommissie
Fam-vriendentoernooi @ Sporthal de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Het is weer tijd voor sportieve en gezellige actie!

Op zaterdag 30 december 2017 organiseert HVW het jaarlijkse Oliebollentoernooi in sporthal de Hoepel in Wanroij. Het toernooi zal dit jaar plaats vinden van 18:30 tot 22:30 uur.

De teams bestaan uit minimaal 5 spelers waarbij er 5 spelers tegelijk spelen (4 veldspelers en 1 doelsverdediger). Wisselspelers kunnen van belang zijn. Per team dienen er 2 dames mee te doen waarvan er minimaal 1 in het veld staat. Van elk team wordt verwacht dat een aantal wedstrijden gefloten wordt. Deze worden door de organisatie ingedeeld.

Na de wedstrijden kan er in de kantine worden gefeest.

Wil je deelnemen aan dit sportieve en gezellige toernooi, geef je dan snel op! Opgeven kan tot uiterlijk 10 december, dus ben er op tijd bij! Vol is vol!. De kosten voor deelname zijn 15 Eur per team. Opgeven kan door te mailen naar toernooien@hvwanroij.nl Vermeld daarbij je teamnaam. Meer informatie is te vinden op www.hvwanroij.nl en hier op Facebook.

Hopelijk zien we jullie allemaal terug op het Oliebollentoernooi!

Sportieve groeten , de toernooiencommissie van HVW