Oefeninterland Nederland – Japan

Indoor Sportcentrum Eindhoven
Eindhoven
Nederland
Oefeninterland Nederland - Japan @ Indoor Sportcentrum Eindhoven | Eindhoven | Noord-Brabant | Nederland

Het Nederlands Damesteam speelt twee oefenwedstrijden tegen Japan

Het Nederlands Damesteam komt eind september weer in actie in eigen land! In voorbereiding op het EK in Frankrijk speelt de ploeg van bondscoach Helle Thomsen twee oefenwedstrijden. Op donderdag 27 september en vrijdag 28 september is Japan om 19:30 uur de tegenstander. Het Indoor Sportcentrum Eindhoven vormt het strijdtoneel. De kaartverkoop voor beide duels start dinsdag 7 augustus om 10:00 uur.

Japan is een geduchte tegenstander. Tijdens het afgelopen WK in Duitsland stond het in de achtste finale gelijk na zestig minuten. In de verlenging lukte het de Oranjedames om de overwinning uit het vuur te slepen (24-26). De eerste oefenwedstrijd zal de Nederlandse ploeg in volle sterkte aantreden. Tijdens het tweede duel krijgen talenten de kans om te laten zien wat ze in huis hebben. In voorbereiding op het EK wil bondscoach Helle Thomsen iedereen in actie zien.

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor de oefeninterlands start dinsdag 7 augustus om 10:00 uur. De tribunes in het Indoor Sportcentrum Eindhoven zijn verdeeld in vakken met verschillende prijscategorieën. Er zijn ook combitickets beschikbaar, die toegang geven tot beide wedstrijden.

VIP-arrangementen
Voor het eerst is er een beperkt aantal VIP-arrangementen te bemachtigen. Leef naar de wedstrijd toe met een goed gevulde maag. Het VIP-ticket is namelijk inclusief buffet en drankjes. Daarnaast krijg je toegang tot de VIP-ruimte, waar de technische staf een voor –en nabeschouwing op de wedstrijd geeft en heb je gegarandeerd goede zitplaatsen op de VIP-tribune!

Wil jij er live bij zijn eind september? Bestel je kaarten hier: https://www.handbal.nl/oranje/kaarten-bestellen/.