Kaderfeest

Contact:
Kaderfeest @ Sporthal de Hoepel
Beste kaderleden,

Ook dit jaar willen we jullie weer bedanken voor jullie zeer gewaardeerde inzit gedurende het bijna voorbije seizoen.
Daarom hebben alle kaderleden een persoonlijke uitnodiging ontvangen voor het jaarlijkse kaderfeest.

Mocht je als kaderlid geen uitnodiging hebben ontvangen dan is mogelijk  je mailadres niet bekend in de ledenadministratie. Geef dit dan zsm door aan ledenadministratie@hvwanroij.nl zodat we je alsnog een uitnodiging kunnen sturen.

We hopen op weer een grote opkomst en een gezellige avond waarin alle vrijwilligers onder het genot van een hapje en een drankje terug kunnen kijken op weer een geslaagd seizoen.

Met vriendelijke groet,

organisatie en het bestuur