Bijzondere ALV

Het Paddenpad 6
5446 BZ Wanroij
Nederland
Bijzondere ALV @ Kantine sporthal de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Beste leden,

Zoals al vermeld in de Nieuwsflits heeft Volleybalvereniging Unicum op haar website het nieuws naar buiten gebracht dat ze gaan fuseren met Activia uit Sint Anthonis. Het HVW bestuur voert momenteel gesprekken over de uittreding van Unicum uit de stichting de Derde Helft, beheerder en eigenaar van de kantine en nu nog voor 50% van Unicum en 50% van HVW. Unicum zal na de voltooiing van de overname als vereniging ontbonden worden.

Vorig jaar hebben we dit onderwerp tijdens de ALV ook al besproken en is er afgesproken dat bij een eventueel vervolg we jullie opnieuw om goedkeuring zullen vragen.
Helaas kan door de recente ontwikkelingen dit onderwerp niet wachten tot de ALV van september en lassen we een bijzonder ALV in.

Statutair moet een termijn van 14 dagen in acht worden genomen om te komen tot een geldig besluit. Daarom kiezen wij voor de volgende route;

Dinsdag 10 juli 20-21 uur
Bijeenkomst waarin we alle belangstellende leden zullen informeren over de details van de overnameplannen.
Dinsdag 17 juli 20-21 uur
Bijzondere ALV waarin we de details nog een keer toelichten en vervolgens ter goedkeuring aan jullie voorleggen.

Ben je op 17 juli WEL aanwezig dan kun je 10 juli eventueel overslaan.
Ben je op 17 juli NIET aanwezig dan raden we je aan om op 10 juli te komen.

Op 17 juli wordt er via handopsteking gevraagd of jullie voor of tegen het overnameplan zijn. Als je op 17 juli niet aanwezig bent dan kun je je stem per email uitspreken.

Beantwoord dan deze email uiterlijk 17 juli 20 uur met de reactie:

• ik ben voor
  • ik ben tegen
  • ik heb geen mening

Om vast te kunnen stellen of een schriftelijke reactie van een stemgerechtigd lid afkomstig is, nemen wij alleen stemmen aan die zijn uitgebracht vanaf je email adres dat bekend is in onze ledenadministratie. Dit is het adres waarop je deze uitnodiging hebt ontvangen. Reacties na 17 juli 20 uur zijn ongeldig.

Voor 10 e/o 17 juli geldt geen aan- of afmeldplicht. De regeling zoals vermeld in het clubreglement is niet op deze bijzondere ALV van toepassing.

We hopen dat iedereen het vertrouwen uitspreekt in de plannen om daarmee de weg vrij te maken voor een mooie toekomst in onze kantine.